ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


به گزارش توکا نیوز، در متن حکم انتصاب دکتر شهریور آمده است: " با توجه به برنامه هاي وزارتخانه در حوزه هايي مانند بين المللي كردن فعاليت هاي اقتصادي، جذب سرمايه گذاري خارجي، اعزام نيروي كار به ساير كشورها، پاسخگويي به سوالات سازمان بين المللي كار و بطور كلي پيشبرد امور وزارتخانه از طريق تعامل با آن سازمان، بخش بين الملل وزارتخانه در دوره اخير از اهميت زيادي برخوردار است.
نظر به سوابق ارزشمند جنابعالي دركسوت وابسته كار و آشنايي مناسب با ظرفيت هاي وزارتخانه، به موجب اين حكم به سمت "مدير كل امور بين الملل" وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي منصوب مي شويد".

به گزارش توکا نیوز، علی حسین شهریور پیش از این وابسته کار ایران در کشور کویت، مدیرکل امور تعاونی های خدماتی وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، مشاور معاون طرح و برنامه وزات تعاون و.... بوده است.

وی، دانش آموخته دکتری حقوق است و دبیرکلی خانه تعاونگران ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

علی حسین شهریور همچنین دارای چندین مقاله در زمینه های حقوقی و اقتصادی در مجله های داخلی و خارجی و سمینارهای داخل و خارج از کشور است و کتاب های "حقوق تعاون (ایران، آلمان و فرانسه)، مقررات بانکی ایران و مدیریت تعاونی های سهامی عام" را تالیف نموده است.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما