ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

نشست " آشنایی با ظرفیت های اقتصادی ساحل عاج" برگزار شد


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این نشست با حضور مدیر کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی ، کاردار و رایزن بازرگانی سفارت ساحل عاج ، سفیر سابق کشورمان در ساحل عاج و... در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
"علی حسین شهریور" مدیر کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست با اشاره به حجم مبادلات دو کشور بر لزوم توسعه همکاری ها که برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی از ابزارهای آن است تاکید کرد .
وی با اشاره به ضرورت ورود بخش های خصوصی و تعاونی به بازار آفریقا گفت: حضور در نمایشگاه اختصاصی محصولات جمهوری اسلامی ایران در" ابیجان " را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شرکتهای ایرانی و گسترش همکاری های اقتصادی دو کشور است.
در ادامه آقای "واتارا" کاردار سفارت ساحل عاج ضمن اظهار علاقمندی کشورش به گسترش روابط تجاری و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران، با تشریح ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله صنایع تبدیلی، پتروشیمی ، معدن، ساخت مسکن، دارو سازی، احداث جاده و ... از حضور شرکتهای ایرانی جهت سرمایه گذاری و همچنین کالا و محصولات ایرانی در بازار ساحل عاج استقبال کرد و گفت سفارت ساحل عاج در تهران جهت راهنمایی و ارایه اطلاعات بیشتر به شرکتهای ایرانی آماده همکاری است .
همچنین در این نشست نوبختی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ابیجان با توجه به حضور و تجربیات خود در ساحل عاج به حوزه های قابل توجه و مناسب جهت فعالیت اقتصادی در ساحل عاج اشاره کرد .
گفتنی است در انتهای این نشست به پرسش های مدعوین و فعالان اقتصادی پاسخ داده شد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما