ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

شنیدن تمام صداها یکی از ارکان مهم کف حمایت های اجتماعی


وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی شنیدن تمام صداها درجامعه به ویژه افراد فاقد تریبون را یکی از ارکان بسیار مهم واصلی رسیدن به کف حمایت های اجتماعی دانست .

به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی دکتر علی ربیعی درهمایش یک روزه بین المللی کف حمایت های اجتماعی که در مجموعه فرهنگی تلاش در حال برگزاریست ادامه داد : برای رسیدن به کف حمایت های اجتماعی شنیدن صداهای غیربلند بسیار ضروریست .

وی افزود : اگر همه صداهای اجتماعی شنیده شود موفقیتی بزرگ به دست می آید واین صداها از خانه های زنان بی سرپرست ، معلولان،افراد فاقد پدر و مادر و یا بازنشستگانی است که به دوره ای رسیده اند که هزاران سخن برای گفتن دارند، این صداها از کارگران کوره پزخانه ها ، کارگران فولادو …است که باید برای شنیده شدنشان تدابیری اندیشیده شود تا به کف حمایت های اجتماعی دست پیدا کنیم .

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی گفت : این گردهمایی یک گام و حرکت درجهت دولت تدبیر و امید به شمار می رود که تصمیم دارد تمام صداها را بشنود .

دکتررربیعی برگزاری این همایش را به همت خود گروه های کارگری افتخاری بزرگ توصیف کرد و گفت : رسیدن به کف حمایت های اجتماعی بدون مداخله جمعی امکان پذیرنیست .

وی گفت : می خوام امروز برای چندمین بارصفت دولت فروتن را تکرارکنم چرا که دولت یازدهم فروتنانه برنقاط ضعف و قوت خود واقف است و می داند بدون گروه های اجتماعی قادر به حل مسائل اجتماعی نیست .

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی افزود : بدون مشارکت اجتماعی لایه های زیرین جامعه دولت در حل مسائل ناتوان است و باورداریم در بطن  جامعه قدرت ها و توانمندی هایی نهفته است که اگر به جوشش درآیند فارغ آمدن بر نابرابری های اجتماعی با سرعت دنبال می شود .

دکترربیعی خاطرنشان ساخت : رسیدن به کف حمایت های اجتماعی یک نظریه محض نیست بلکه یک برنامه برای دولت یازدهم است وما باورداریم تا افراد از محله های کوچک و روستاها به کار گرفته نشوندانجام کارهای بزرگ غیر ممکن است .

وی ادامه داد : یکی از اهداف و کانونی ترین گفتمان های انقلاب اسلامی حمایت اجتماعی بوده و هست و انقلاب  با این رویکرد اخلاقی ، دینی و انسانی به وجود آمد .

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی طرح ” مسکن برای محرومان ” را از جمله ایده های مهم امام راحل عنوان کرد و گفت : گفتمان امام خمینی (ره) مداخله دولت و مشارکت بزرگ اجتماعی مردم برای رسیدن به این مهم بود .



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما