ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

برگزاری چهارمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی شهریور ماه 94 در تهران


احمد هاشمی معاون و عضو هیئت مدیره خانه تعاونگران بر ضرورت ایجاد و گسترش نهضت استاندارد مدیریت، کیفیت و بهره وری در بخش تعاون تاکید کرد و گفت: چهارمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی شهریور ماه 94 در تهران برگزار می شود.

وی افزود: با حمایت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سایر سازمان های دولتی و غیر دولتی  ، با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی تعاونی ها ، اتحادیه ها و اتاق های تعاون ، خانه تعاونگران از سال 1391 اقدام به ارزیابی تعاونی ها و اعطای جایزه  تعالی مدیریت تعاونی می نماید.

 

هاشمی عضو هیئت مدیره خانه تعاونگران  گفت: با حمایت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سایر سازمان های دولتی و غیر دولتی  ، در راستای تعالی سازمانی تعاونی ها ، اتحادیه ها و اتاق های تعاون و با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی تعاونی ها و تشویق این تشکل ها براي انجام عمليات خود ارزيابي و شناخت نقاط قوت و زمينه هاي قابل بهبود، خانه تعاونگران از سال 1391 اقدام به ارزیابی تعاونی ها و اعطای جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM نموده است.

هاشمی با بیان اینکه چهارمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی شهریور ماه 94 در تهران برگزار می شود افزود: الگوي تعالي مدیریت تعاونی ويرايش 1394 با بهره گيري از الگوي تعالي مدیریت تعاونی ويرايش سال هاي 91 و 92 و 93  و  تجارب سه دوره برگزاري جايزه تعالي و بازخور حاصل از نظرات دريافت شده از ارزيابان جايزه و تشکل های تعاونی حاضر در فرآيند جايزه تعالي منتشر و در وبسایت جایزه در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

معاون اجرایی خانه تعاونگران افزود: در تدوین الگوي تعالی ویرایش 1394 ، تلاش شده است تا از  سیاست های کلی ابلاغی اصل 44 قانون اساسی، قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران واصول و ارزش های بین المللی تعاون به تناسب استفاده شود .

وی گفت: كليه شرکت های تعاونی ، اتحادیه ها و اتاق های تعاون برای حضور در فرآينده جايزه تعالي سال 1394 بايد بر اساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوي دبيرخانه جايزه تعالي و براساس الگوي تعالي تعاونی ويرايش 1394 ، اظهارنامه خود را به دبيرخانه جايزه تعالي ارسال نمايند.

عضو هیات مدیره خانه تعاونگران افزود: با توجه به اینکه این مدل کلیه جنبه هاي مدیریتی را در بر می گیرد و در انواع سازمان ها با اندازه هاي مختلف کاربرد دارد و گرایش تعاونی ها به استفاده از این مدل اهمیت و نقش مهمی در ارتقای دانش مدیران تعاونی ها و افزایش کارایی ، بهره وری و اثر بخشی این تشکل ها دارد، خانه تعاونگران اقدام به طراحی 5 عنوان دوره آموزش کاربردی مدل تعالی سازمانی در قالب کارگاه آموزشی  نموده است.

هاشمی گفت: با توجه به ضرورت ایجاد و گسترش نهضت استاندارد، کیفیت و بهره وری در بخش تعاونی، دوره های آموزشی طراحی شده  برای معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

هاشمی تاکید نمود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند با به درج این دوره ها در تقویم آموزشی تعاونی ها و بهره گیری از تجربیات این سازمان برای آموزش دوره های مذکور کمک بزرگی به تعالی تشکل های تعاونی نماید.

معاون خانه تعاونگران افزود همانند سال های گذشته با اعطای "نشان عالی تعاون " در این جشنواره از پیشکسوتان  و فعالان موثر در توسعه بخش تعاونی در حوزه های مختلف نظیر رسانه و دانشگاه تجلیل خواهد شد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما