ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

پیام نوروزی وزیر برای تعاونگران ایران


دکترعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی سال جدید را به تعاونگران سراسر کشور تبریک گفت . 

متن پیام بدین شرح است . 

به نام خدا
تعاونگران عزیز و بزرگوار ( مدیران عامل و اعضا هیات مدیره اتحادیه های سراسری ، اتحادیه های استانی و شهرستانی ، تعاونی ها و اعضاء اتاق تعاون استان ها و اتاق تعاون ایران ، کلیه بازرسین و اعضای محترم تعاونی ها )
آمدن بهار و تحول در طبیعت ، انگیزه ای برای همنوایی با طبیعت شکوفا و تلاش و پویایی بیشتر است . از این رو  باید  در سالی که نام زیبای فاطمه زهرا (س) نیز زینت بخش آغازین روزهای آن بوده است ، سال نو را  خدمت تلاش گران و پویش گران تبریک و تهنیت گفت.
در چنین سالی باید زمینه ساز تغییر ، تحول و بهبود در اندیشه ، اخلاق ، رفتار و روابط با دیگران بود و شایسته است بخش مهمی از این تحول و بهبود در بخش تعاون حادث شود. امید می رود تعاونی ها در سالی که مقام معظم رهبری مدظله العالی سال همدلی و همزبانی دولت و ملت خوانده اند زمینه ساز توسعه همکاری ها و تعاملات اقتصادی و اجتماعی باشند و در خلق ثروت ، ایجاد اشتغال ، رشد تولید و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی برای رسیدن به توسعه ای پایدار نقش مهمی ایفا نمایند. امیدوارم سال 1394 زمانی برای حرکت همه اعضای خانواده بزرگ تعاون در سراسر کشور به سوی موفقیت های تحول آفرین در بخش تعاونی کشور باشد.
علی ربیعی



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما