ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

اجرای بخشی از ۴۹ راهبرد تعاون به خانه تعاونگران واگذاری شود


خبرگزاری تسنیم: رئیس هیات مدیره خانه تعاونگران با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد کمال استفاده را کنیم گفت: رونق تعاون منوط به رونق سند توسعه تعاون و برنامه های راهبردی طرح تحول است.

محمود رشیدی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر اینکه وزارت تعاون باید اجرای طرح تحول را به دغدغه و اولویت اول تشکل ها، دلسوزان و فعالان بخش تعاونی تبدیل کند افزود: پیشنهاد می شود وزارت تعاون اجرای بخشی از 49 برنامه راهبردی طرح تحول را به خانه تعاونگران، اتاق تعاون و اتحادیه های سراسری واگذار نماید.

رئیس هیات مدیره خانه تعاونگران از آمادگی این سازمان برای کمک به اجرای طرح تحول تعاون خبر داد و گفت: ضرورت دارد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای اجرایی نمودن طرح تحول بخش تعاون استفاده کند.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد می تواند گام های بزرگی برای اجرایی نمودن طرح تحول بخش تعاونی بردارد گفت: خانه تعاونگران پیشنهادات مختلفی را  در راستای برنامه های راهبردی طرح تحول به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه نموده است.

رئیس هیات مدیره خانه تعاونگران افزود: پیشنهاد تشکیل کمیته ملی بهره وری بخش تعاون، توانمند سازی کارگران از طریق تشکیل تعاونی همیاران، دوره ها و کارگاه های آموزش تعالی سازمانی، الگوی تعالی مدیریت تعاون، تاسیس مجمع عالی توسعه تعاون و... به وزارت تعاون ارایه شده است.

وی گفت: پیشنهادات ارایه شده بر توانمندسازی و توسعه مدیریت ،  استانداردسازی مدیریت  ، تعالی سازمانی تعاونی ها و استفاده از ظرفیت فعالان و علاقمندان به توسعه و تقویت بخش تعاونی تاکید دارند.

رشیدی فرد با بیان اینکه بخش تعاونی نیاز به تهیه سند و طرح جدیدی برای توسعه ندارد گفت: چنانچه اسناد و طرح های موجود از جمله، سند توسعه بخش تعاون و برنامه های راهبردی طرح تحول به درستی عملیاتی و اجرا شوند، فضای کسب و کار تعاونی رونق پیدا می کند.

رئیس هیات مدیره خانه تعاونگران با تاکید بر اینکه وزارت تعاون باید اجرای طرح تحول را به دغدغه و اولویت اول تشکل ها، دلسوزان و فعالان بخش تعاونی تبدیل کند افزود: پیشنهاد می شود وزارت تعاون اجرای بخشی از این برنامه ها را به خانه تعاونگران، اتاق تعاون و اتحادیه های سراسری واگذار نماید.

رشیدی فرد با استقبال از پیشنهاد مدبرانه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر گفتگو های اجتماعی پیرامون تعاون و ایجاد کار از طریق تعاونی ها برای نیل به رفاه گفت: تشکل های تعاونی باید از این فرصت برای ایجاد هم افزایی و جذاب نمودن فعایت های تعاونی استفاده کنند.

 به گزارش تسنیم،خانه تعاونگران از سال 1387 با هدف بهبود مدیریت در تعاونی ها ، سرعت بخشیدن به توسعه بخش تعاونی و گسترش عدالت اجتماعی تاسیس شده و در سطح کشور فعالیت می کند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما