ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

خانه تعاونگران و کتاب " تعاون، محور توسعه "


به همت خانه تعاونگران

کتاب " تعاون، محور توسعه " منتشر و در کشور توزیع خواهد شد.

این کتاب به عنوان یک منبع علمی مستند توسط مسئولین و تعاونگران ، دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اهداف کتاب عبارتند از:

- معرفی دستاوردها و توانمندي هاي بخش تعاونی به مردم و مسئولین کشور

- شناسایی و ارایه راهکارهاي مناسب علمی و عملی جهت تقویت و گسترش بخش تعاونی

- تغییر نگرش مدیران کشور و چشم انداز مثبت نسبت به تعاونی ها

- افزایش شان اثرگذاري تعاونی ها بین نهادهاي تصمیم گیر حاکمیت

در کتاب مذکور ، در قالب مقاله، یادداشت و گزارش، وضعیت موجود تعاونی ها در کلیه بخش هاي تولیدي ، توزیعی ، خدماتی و نوع جدید بررسی و ضمن تشریح مشکلات آنها، راهکارهاي توسعه و توانمند سازي این تعاونی ها ارایه خواهد شد.

همچنین در این  کتاب ، به مصاحبه با فعالان بخش تعاونی، از جمله وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، معاون محترم امور تعاون، نمایندگان محترم مجلس شوراي اسلامی، رئیس محترم اتاق تعاون ایران، مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون، مدیرعامل محترم صندوق ضمانت سرمایه گذاري توسعه تعاون، مدیران محترم تعاونی ها و اتحادیه هاي بزرگ اختصاص دارد و نظرات خود را در . رابطه با دغدغه هاي تعاونگران و چگونگی رشد ، توسعه و افزایش سهم بخش تعاونی در اقتصاد ملی تشریح خواهند نمود

علاقمندان و صاحب نظران می توانند دیدگاهها ، نظرات، گزارش ها و مطالب مرتبط با محوریت وضعیت موجود و آینده تعاونی ها، مشکلات، راهکارهاي توسعه و توانمند سازي تعاونی ها را تا پنجم مرداد ماه 94 جهت درج در کتاب به خانه تعاونگران ایمیل یا ارسال نمایند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما