ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

فراکسیون تعاون


ایرج ندیمی رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل فراکسیونی قوی در این دوره و اقبال نمایندگان نسبت به این فراکسیون گفت: بسترهای لازم و قانونی حمایت از بخش تعاون در مجلس شورای اسلامی مهیا است و باید از فرصت موجود جهت تقویت و ارتقاء این بخش نهایت بهره را برد.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰ هزار تعاونی در کشور با جمعیتی بالغ بر ۲۵ میلیون نفر عضو گفت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در بخش تعاون بیشتر از آن بود که بخواهد با دیگر وزارتخانه ادغام شود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به ادغام صورت گرفته در بخش تعاون، اتاق تعاون باید بیش از پیش فعالیت خود را گسترش داده و منعکس کننده مشکلات و مطالبات تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها باشد.

ندیمی با اشاره به اینکه تنها وجود یک معاونت مرتبط با تعاون در یک وزارتخانه نمی‌تواند جوابگوی خواسته‌ها و مطالبات بخش تعاون کشور باشد گفت : در حال حاضر بخش تعاون بیش از هر زمان دیگر به کمک نیاز دارد و باید ساختار جدیدی را به منظور پاسخگویی به نیازهای بخش تعریف کرد.

ندیمی افزود: اتاق تعاون باید به عنوان پشتیبان فراکسیون تعاون عمل نماید و نیازهای بخش را مشخص، هدف گذاری و اولویت بندی نماید و با انعکاس آن به فراکسیون، پیگیر مطالبات تعاونگران در مجلس شورای اسلامی باشد.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس تاکید کرد: تاسیس سازمان تعاون به جای معاونت تعاون در دستور کار فراکسیون قرار دارد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما