ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

دعوت خانه تعاونگران به حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند


خانه تعاونگران با صدور بیانیه ای مردم را به شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس پنجم خبرگان رهبري دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

هفتم اسفند  1394 روزی مهم وسرنوشت‌سازبراي ملت ايران است، زیرا در این روز دو انتخابات مجلس دهم شوراي اسلامي ومجلس پنجم خبرگان رهبري برگزار خواهد شد. در اين روز مردم سرنوشت خود را رقم خواهند زد و با بصيرت وآگاهي كامل نمايندگان خويش را براي يك دوره ديگر برخواهند گزيد.

بدون شک ، ریشه کن کردن فقر و بیکاری و فساد، مهار تورم و گرانی ها، رسیدگی به اقشار آسیب پذیر،  توجه جدی به فرهنگیان و دانشگاهیان ، کارگران ، کشاورزان و بازنشستگان، رونق دادن به محیط کسب وکار، تقویت کار آفرینی و حمایت جدی از تولید ملی و اقتصاد مردم محور در بخش های تعاونی و خصوصی از جمله مهم ترین انتظاراتی است که ملت بزرگ ایران از نمایندگان منتخب خود دارند.

در همین راستا و نظر به اینکه انتخابات راهكاري امن و سهل الوصول براي تامين سعادت ملت و كشور است، خانه تعاونگران ایرانی از تمامی اقشار و آحاد ملت به خصوص فعالان بخش تعاونی درخواست می نماید با بهره مندی از حقوق اساسی خود ضمن حضور در انتخابات و ابراز رای ، زمینه تشکیل مجالسی باکفایت، قدرتمند، امانتدار و شجاع را جهت پاسداشت میراث شهدا ، پیشرفت ایران اسلامی و افزایش اعتبار و توان کشوردر عرصه بین‌المللی فراهم نمایند.

علی حسین شهریور

دبیرکل خانه تعاونگران



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما