ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

حمایت بانک تعاون از تعاونیهای تعالی جو


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های حمل و نقل دریایی بار و مسافر کشور: خواستار حمایت بانک توسعه تعاون از تعاونیهای تعالی جو و بهره ور شد.

احمد هاشمی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های حمل و نقل دریایی بار و مسافر کشور و عضو هیات مدیره خانه تعاونگران ایران با بیان اینکه نقش حمایتی دستگاه های اجرایی در تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری تعاونی ها بسیار مهم است گفت: برای تعالی سازمانی و افزایش بهره وری باید فضای رقابتی ایجاد کرد و در این راستا باید از تعاونی ها حمایت شود.

معاون خانه تعاونگران خواستار حمایت سازمانهای مرتبط با بخش تعاون از تعاونیهای تعالی جو و بهره ور شد و افزود: بخشی از حمایت می تواند در قالب تسهیلات باشد تا کارایی و بهره وری تعاونی برای تولید محصول بهتر تحت تاثیر مشکلات مالی قرار نگیرد.

هاشمی با اشاره به اینکه در سال ۹۶، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تشویق و حمایت از تعاونی هایی که در فرآیند تعالی مدیریت و ارتقای بهره وری مشارکت می کنند ۶۰ درصد هزینه ها را به صورت بلاعوض به تعاونی پرداخت می کند گفت: لازم است بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون نیز با رويكرد ارتقاي كيفيت توليدات و خدمات ، از تعاونیهای تعالی جو و بهره ور حمایت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه تعاونی ها با استفاده از الگو و استاندارد های بین المللی تعالي سازماني ارزیابی و جایزه تعالی دریافت می کنند و این جایزه نقش مهمی در ارتقای بهره وری بخش تعاونی دارد، انتظار می رود بانک توسعه تعاون امتیازات ویژه ای برای این دسته از تعاونی ها قائل شود.

وی افزود: متولیان بخش تعاونی باید سیاستهایی را در پیش بگیرند که به بهبود فضای کسب و کار تعاونی بینجامد و در نتیجه بهره وری افزایش یابد.
این فعال بخش تعاونی با بیان اینکه ، بخش تعاونی نیاز به تحول در مدیریت دارد گفت: تعاونگران باید با مشارکت در فرآیند جایزه تعالی تعاونی در مدیریت خود تغییر بنیادین ایجاد کنند و جایگاه اقتصاد تعاونی را در نردبان توسعه کشور در سطح بالاتری قرار دهند.

هاشمی افزود: جایزه تعالی مدیریت تعاونی، فرصت مناسبی است تا مدیران با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن برای اعمال روش های نوین مدیریتی در تعالی تعاونی خود استفاده کنند.

با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر سازمان‌های دولتی و غیردولتی، با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون، خانه تعاونگران از سال ۱۳۹۱ اقدام به ارزیابی تعاونی‌ها و اعطای جایزه تعالی مدیریت تعاونی می‌کند. ششمین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی و تجلیل از مدیران تعاونی های سرآمد، آذر ماه سال ۹۶ در تهران برگزار خواهد شد. مدیران تعاونی ها می توانند برای کسب اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام و فرایند ارزیابی به وب سایت جایزه به نشانی www.taavonaward.ir مراجعه کنند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما