ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

برنامه های خانه تعاونگران در هفته تعاون


علی حسین شهریور دبیرکل خانه تعاونگران با اشاره به اینکه هفته تعاون از یازدهم تا هفدهم شهریور ماه در سراسر کشور برگزار می شود گفت: هفته تعاون فرصت مناسبی برای تغییر نگاه مسئولین و افکار عمومی نسبت به دستاورد ها و توانمندی های بخش تعاونی است.
شهریور افزود: خانه تعاونگران در راستای معطوف نمودن افکار مردم و مسئولین به بخش تعاونی، برنامه هایی را برای هفته تعاون پیش بینی و تدارک دیده است.
وی ، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) ، برگزاری نمایشگاه فن بازار بخش تعاون در استان زنجان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ، برگزاری همایش بهره وری و تعالی مدیریت تعاونی ها در استان یزد، نشست و دیدار با تعاونگران در کلیه استانها، اهدای شاخه گل به فعالان بخش تعاونی، دیدار با مدیران سازمان های دولتی مرتبط و انعکاس مشکلات و مسائل بخش تعاونی ، مشارکت در برگزاری جشنواره تعاونی های برتر در استانها، برگزاری میزگردها و نشست های تخصصی با مدیران تعاونی ها و اتحادیه ها، نشست با بانوان تعاونگر را از جمله برنامه های خانه تعاونگران در هفته تعاون اعلام کرد.
گفتنی است خانه تعاونگران با هدف شناسایی و کمک به حل مشکلات و بهبود مدیریت در تعاونی ها و تلاش برای سرعت بخشیدن به توسعه بخش تعاونی و گسترش عدالت اجتماعی در کشور در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و در سطح ملی فعاليت می کند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما