ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

مسابقه عكاسي تلگرامی باورتعاون


خانه تعاونگران ایران، بمنظور ترويج و زنده نگه داشتن فرهنگ ياريگري و تعاون و معرفي توانمندي هاي بخش تعاوني؛ مسابقه عكاسي تلگرامی باور تعاون را برگزار ميكند:
كافيست از تعاونی، اتحادیه و یا اتاق تعاون،  محصولات و توليدات تعاوني ها، مراسم و برنامه ها، طرح ها و پروژه های عمرانی،  اسامی کوچه ها، خيابان ها و... به نام تعاون ، جلسات مجامع عمومي و هر چیز و هر جايي كه حال و هواي تعاوني و یاریگری دارد عكس بگيريد، سپس آن را از طریق تلگرام خودتون با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تلفن و درج هشتگ #باورتعاون و #خانه_تعاونگران به نشاني   تلگرامي Taavon_garan@ ارسال كنيد.
خانه تعاونگران عکس ها را بررسی و در کانال تلگرامی رسمی خود به نشانی Taavongaraniran@ بارگذاری می نماید و سپس به 5 عکسی که بازدید بیشتری داشته  جوايز نقدي و لوح تقدير اهدا میکند.

زمان ارسال عكس: تا ٣٠ آذر

شرايط مسابقه:
🔴 جوین شدن به کانال رسمی خانه تعاونگران به نشانی Taavongaraniran@ توسط شركت كنندگان در مسابقه الزامي است. در غير اينصورت در مسابقه شركت داده نخواهند شد.
🔴درج دو هشتگ #باورتعاون و #خانه_تعاونگران (دقيقا به همين شكل) بصورت توامان و همزمان در زير عكس ارسالی توسط شركت كنندگان الزامي است تا عكسها قابل رويت و داوري باشند.
🔴عكس نبايد سلفي باشد و در غیر اینصورت مورد تاييد نيست و در مسابقه شركت داده نخواهند شد.
🔴استفاده از انواع نرم افزارهاي گرافيكي مانند فتوشاپ و... ممنوع است و عكس مربوطه از دور مسابقه خارج خواهد شد.
🔴ملاك انتخاب عكس هاي برتر تعداد بازدید و تاييد داوران است و از هراكانت تلگرامی صرفا دو عكس مورد قبول است.
🔴عكس بايد توسط خود شركت كننده گرفته شده باشد و اصل عكس را تا روز اهداي جوايز نزد خود نگه دارد تا درصورت برنده شدن به مسئولان مسابقه ارائه دهد.
🔴مسئوليت و مالكيت حقوقي عكسهاي شركت داده شده برعهده شركت كنندگان است



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما