ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

ششمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی


 ششمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی با رویکرد ارتقای بهره‌وری و همچنین هشتمین دوره تجلیل از فعالان و پیشکسوتان بخش با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ، رئیس سازمان بهره وری ایران و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور توسط خانه تعاون‌گران ایرانی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در جریان این نشست شهریور رئیس خانه تعاون‌گران ایرانی با اشاره به اینکه هدف اجرای این جشنواره بهبود مدیریت در تعاونی‌ها است، اظهار داشت: در کل کشور ۷۰۰ هزار مدیر تعاونی فعال هستند که باید در زمینه افزایش بهره‌وری آنان در فعالیت‌هایشان اقدامات جدی صورت پذیرد.



شهریور بابیان اینکه تبادل تجربیات تعاونی‌ها در دنیا با ایجاد یک شبکه منسجم مرسوم است، افزود: امید داریم تا زمینه‌های لازم برای بهبودی در عملکرد تعاونی‌ها در یک فرآیند درازمدت و دستیابی به تعالی سازمانی واقعی ایجاد شود.

رئیس خانه تعاون‌گران ایرانی معتقد است که تشویق تعاونی‌ها در همه بخش‌های مختلف برای بررسی فرایندهای خود و رقابت برای تعالی سازمانی موثر است و درک اینکه چگونه می‌توانند از مقایسه تفاوت‌های خودشان برای تأثیر مثبت بر کسب‌وکار تعاونی استفاده کنند، حائز اهمیت خواهد بود.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما