ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

دهمین جشنواره تعالی مدیریت 17 شهریور ماه سال 1400 در تهران برگزار می شود


احمد هاشمی عضو هیات مدیره خانه تعاونگران از برگزاری دهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی خبر داد.

وی با بیان اینکه، دهمین جشنواره تعالی مدیریت 17 شهریور ماه سال 1400 در تهران برگزار می شود، افزود: ثبت نام برای حضور در فرایند ارزیابی آغاز شده است و تعاونی ها و اتحادیه ها می توانند برای ثبت نام به وبسایت جشنواره و یا به دفاتر خانه تعاونگران در استانها مراجعه نمایند.

وی افزود: هدف از اجرا و اعطای جايزه ملّي تعالی مدیریت تعاونی ، ایجاد نشاط در بخش تعاونی و تشویق تعاونی ها برای حرکت به سمت پیشرفت در مسیر بهبود مستمر ، نوآوری، رهبری و پایداری، ارتقاء بهترین اقدامات و حکمرانی خوب در مدیریت شرکتهای تعاونی، کمک به اجرای برنامه ها و امکاناتی که در جهت تعالی تعاونی ها موثر است می باشد.

هاشمی گفت: فراهم نمودن زمینه سوق دادن تعاونیها به خط مقدم و شناسایی توانمندی های خود، کمک به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واتاق تعاون ایران برای شناسایی بهترین تعاونیها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون بمنظور تبدیل آنها به الگوی نقش آفرینی، ایجاد نگرش لازم برای تعاونیها تا بتوانند مسیر خود را در تجارت و اقتصاد هموار کنند از جمله دیگر اهداف برگزاری جشنواره تعالی مدیریت تعاونی می باشد.

گفتنی است برگزاری جشنواره تعالی مدیریت تعاونی از سال 1391 آغاز شده است و كلیه تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون، می‌توانند در فرآیند ارزیابی این جشنواره شرکت کنند.

 



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما