ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

اعلام آمادگی خانه تعاونگران برای همکاری بمنظور تحقق برنامه های در حوزه تعاون


خانه تعاونگران طی نامه ای ضمن تبریک انتصاب حجت الله عبدالملکی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی خود را برای همکاری بمنظور تحقق برنامه های آن وزارتخانه در حوزه تعاون اعلام  کرد.

جناب آقای دکتر عبدالملکی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و عرض تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی ریاست محترم جمهوری به سمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رای اعتماد قاطبه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همانگونه که استحضار دارید، تشکیل تعاونی‌ها در جهان نهضتی انسانی، اخلا‌قی و تربیتی است که بر مبنای آن نظام اقتصادی خاصی برای رفاه و ایجاد اشتغال در جامعه پی‌ریزی می‌شود و به عنوان یکی از ابزارهای مهم و مؤثر در امر توسعه ، به توزیع عادلا‌نه ثروت و ریشه‌کن کردن فقر و اختلا‌ف طبقاتی کمک می کنند. اما در کشورمان، به رغم اینکه در قانون اساسی، ‌نظام اقتصاد تعاونی به عنوان یکی از بخش‌های سه‌گانه اقتصاد ملی تعیین شده است، ایجاد و تقویت تعاونی ها مورد کم مهری قرار گرفته و سهم تعاونی‌ها در اقتصاد ملی بسیار اندک است.

اکنون که آغاز به کار دولت انقلابی با طلیعه گام دوم انقلاب تقارن پیدا کرده است، انتظار داریم با حضور جنابعالی در راس این وزارتخانه و پیگیری اجرای قوانین و سند توسعه تعاون، موجبات تعالی و ارتقای سهم بخش تعاونی فراهم گردد.

ضمن اعلام آمادگی خانه تعاونگران برای همکاری بمنظور تحقق برنامه های آن وزارتخانه در حوزه تعاون، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در جهت پیشبرد برنامه های دولت مردمی و انقلابی و خدمت به ملت بزرگ ایران خواستارم.

دبیرکل خانه تعاونگران



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما