ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

انعقاد تفاهم نامه سه جانبه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، دانشگاه فنی و حرفه ای و خانه تعاونگران


جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، دانشگاه فنی و حرفه ای و خانه تعاونگران استان کرمانشاه با هدف ارتقاء و توسعه بخش تعاون استان, کارآفرینی و اشتغال, هدایت و ساماندهی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با تأکید بر کارآفرینی در قالب شرکت های تعاونی به منظور اشتغال پایدار , راه اندازی و رصد واحد کارآفرینی و تعاون دانشگاه با حضور دکتر حسن عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، معاون امور تعاون، دکتر شیرزادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان و دکتر غفور احمدی رئیس خانه تعاونگران استان کرمانشاه در محل دانشگاه فنی و حرفه ای کرمانشاه برگزار شد.

◇  حسن عزیزی ضمن قدردانی از مسئولین دانشگاه به منظور  حمایت از بخش تعاون  و پیگیری انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک و سه جانبه، به بیان مباحث کاری حوزه تعاون از جمله حمایت از طرح های پژوهشی، ارائه آموزش های کاربردی به تعاونگران استان، رویدادهای ترویجی،  اولویت حوزه تعاون در تشکیل تعاونی های جوانان و بانوان پرداخت.

◇ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه اظهار نمود: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و به منظور  استفاده متقابل از امکانات پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در انجام طرح و برنامه های مربوط با هدف توسعه تعاون، کارآفرینی و اشتغال و توانمند سازی مدیریت بخش تعاون تفاهم نامه مذکور منعقد می شود.

◇ وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همیاری دانشگاه و نظارت بر کیفیت اجرای برنامه ها به نتیجه مطلوب برسیم.

◇ دکتر شیرزادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه، بیان کرد:  دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاه مهارتی کشور می باشد که تاکید بر مهارت آموزی داشته و دارای واحدهای تفکیکی خواهران و برادران می باشد.

◇ وی در ادامه با تاکید براینکه دانشکده های فنی و حرفه ای باید محلی برای تربیت "پنجه های کارآمد" باشند، گفت: باید کاری کنیم که این مراکز اشتغالزا باشند و مطابق ماموریت گرا بودن آنها، دانشجویان پس از تحصیل به راحتی وارد بازار کار شوند.

◇ رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کرمانشاه تصریح کرد: با همین نگاه مهارت محور می‌توانیم کمبود نیروی متخصص جامعه را جبران کنیم.

◇ وی به مجهز بودن کارگاه های دانشگاه به وسایل کمک آموزشی اظهار نمود: دانش آموختگان دانشگاهی مهارت دیده آموزشگاه  توان مالی و جرات تامین و تشکیل یک شغل و حرفه را نداشته و از طریق ساماندهی در قالب تشکیل شرکت تعاونی و تجمیع سرمایه های خرد امکان ایجاد کسب و کار وجود دارد.

◇ دکتر غفور احمدی رئیس خانه تعاونگران استان کرمانشاه نیز هدف از تشکیل تعاونی را تجمیع سرمایه های خرد عنوان کرد و افزود: بر اساس مفاد این تفاهم نامه دانش آموختگان مهارت دیده دانشگاه در قالب تعاونی ساماندهی شده و در راستای آشنایی مهارت آموزان با کسب و کارهای تعاونی، خانه تعاونگران با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه،  تور ترویجی، دوره های آموزشی و بازدید از محل مجتمع نمایشگاهی محصولات و تولیدات تعاونی ها و مشاغل خانگی در راستای توسعه و فرهنگ تعاون برگزار می شود.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما